Lördag

Ny dag och har nu avverkat mina 3 nätter och man får komma bort lite och bara vara..
Smärtorna i livmodern pga dom djävla knölarna gör bara värre och värre ont för varje dag som går och jag bara står ut just nu känns det som....
Äter varken värktabletter eller mediciner då jag har en djävulsk hög smärtgräns.
Det är nog tur det och jag är så stolt över att jag klarar det utan hjälp och framförallt att slippa förgifta kroppen mer än nödvändigt.
Måste ringa gyn igen och få komma dit och kolla upp mig igen.
Det är inte så enkelt att vara och känna sig ensam i dessa alla multi sjukdomar som man har.
Men ensam är starkast har jag ju alltid sagt och säger det fortfarande.
Är dock glad över dom få som finns.
En arbetskompis sa en sann sak till mig härom dagen.
"" Det är lika långt till mig ifrån dig som det är för mig""
Faktiskt ett sant ordspråk.
Sen när man har fullt upp med jobb och läkarbesök men man ska hinna med allt hemma också.
Nu blir det studier också men dom ser jag fram emot.
Det kommer inte bli mycket tid kvar utanför allt till umgänge( men) det här är ju min framtid..
Så nu blir det att köra på ett tag och kämpa mellan varven men jag är envis ( som min läkare sa) och det är ju fantastiskt.
Igår åkte vi iväg och ska umgås med min dotter med familj heeela helgen och det ska bli så kul..
Bara få vara vi och äta och dricka gott.
Sen kör jag extra jobb nu på måndag så det blir inte mycket tid över just nu mer än till jobb och sova..
Måste ju jobba som en tok nu om jag ska ha råd att studera sen..
Det blir nog bra i slutändan..
Man får nog jobba tills man dör antar jag..
Det är nog det som är meningen..
Man får vara glad idag att man har ett jobb i alla fall.
Är så fruktansvärt allergisk just nu så jag håller mig undan från dom som har hundar ett tag ( för min egen skull) 
Hundar är värst och går inte alls just nu.
Blir dö dålig.
Måste tänka på min hälsa när jag nyss varit så sjuk och inte är riktigt frisk än.
Idag regnar det men vad gör det när man  inte egentligen behöver göra nånting..
Bara softa och ha det bra.
 
 ❤
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0