Fredag

Regn och åter regn men hösten närmar sig med stormsteg så vi har nog inte något att vänta oss längre..
Tänkte åka till våran frizon men inge kul att vara där när det regnar så vi blev hemma istället..
Igår kväll myste vi och kollade på en ny serie..
Och idag fick mannen äntligen ihop bilen som han har hållit på med i garaget ett tag..
Själv jobbar jag natt 3 av 5 pga utbeordring..
Sen har jag börjat skolan ""igen"" och det verkar vara jätte skoj och ett bra gäng till klass verkar det vara.
Ska bli jätte spännande och när man är klar har man ju lite bredare utbildning och kan jobba med lite mer av varje och även då som handledare så det blir nog bra i slutändan tror jag..
Idag kom beskedet som jag väntat på ett tag och det gick igenom så nu är det bara att köra..
Vi blev erbjudna även ett hus härom dagen få se vad dom vill ha för det då.
Idag beställde jag även leverans ifrån Norge på en jätte god juice.
Bunkra och bunkra måste man emellanåt👌😉
Tur man har släkt i Norge👌😉
Här i Sverige ser det ut att bli bara värre och värre och om några år är nog inte sverige sig likt längre.
Bra säger jag till dom som röstat fram skiten och då får dom också ta det och leva efter det.
Våldtäkter.. Mord.. Misshandel.. stölder..Är bara en vanlig vardag idag i vårat land..
Mångkulturellt säger många men låt det då vara det ( på alla plan) och ge inte bara dom 1 sak när det gäller allt😡
Idag är vi även inne i en period som kommer pågå i många år framöver där många människor mår dåligt och värre kommer det att bli.
Vi ska vaccineras tamefan mot allt som finns så immunförsvaret kraschar ordentligt..
Inte nog med det utan vi äter mer och mer mediciner "" som bara gör oss ännu sjukare .
Dom bygger ut 5 G som kommer göra oss ännu sjukare och ju mer trådlöst i hemmen vi har ju sjukare blir vi ( helst barnen som har både datorer.. mobiler. Surfplattor och .tv och allt är ju trådlöst.
Våra kroppar komma att brinna sönder "" innifrån"" och våra blodkärl kommer att brista och hjärnan kollapsar..
Tänker föräldrar så som har några barn och varje barn har allt i trådlöst eller som går på 5G..
Strålningen gör oss ännu mer sjuka..
Om några år kommer våra skatter höjas för nån måste ju försörja alla som kommer hit "" och vill leva på våra bidrag"" 
Tänk när vi blir gamla och dör och ingen betalar skatt utan lever på bidrag ( då kraschar sverige) men vet ni..
Det skiter jag i för då lever inte jag..
Då ska ni få se ni som röstat och tycker att allt är så bra i Sverige nu..
När jag dör så vet jag att jag kommer till nåt mycket bättre än jag är idag i alla fall.
Tänk att få slippa alla människor som tävlar om vem som alltid ska ha bäst saker ( materiella) med varann och dom som skryter om att dom har allt och hur bra dom är på allt.
Den ena ska alltid vara bättre  och ha nyare än den andra..
Allt handlar bara om hur bra man är och vad man har!
Och sen bakom fasaden så är det mer illa än vad dom tror att man vet.
Orkar inte med såna människor utan jag gillar människor som är "" sig själva bara""
Jag har funderat i massor dom senaste månaderna och kommit fram till att om man verkligen är rättvis åt alla så blir man ändå orättvist behandlad "" visst är det ändå konstigt"" att det är så?
Man tjänar absolut inte ett dugg på att vara rättvis när man inte blir behandlad på samma sätt så jag bestämde mig för att jag skiter helt enkelt i det..
Jag tänker tänka på dom som tänker på mig och göra det som andra gör för mig..
Resten kommer jag lägga åt sidan..
Sluta umgås med dom som ""  alltid tror att dom är bäst på allt men bakom stängda dörrar händer det saker..
Människor som bara har dåliga energier och aldrig tänker på nån mer än sig själv är inget att lägga nånting på..
Såna människor är bara egoistiska och mår inte särskilt bra..
Därför beter man sig så.
Det talar bara för vilka människor dom är..
God natt..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0