Torsdag

Idag när man vaknade kom jag knappt upp ur sängen pga ont i ryggen..
Aldrig ska det då få vara bra.....
Ja ja det finns dom som har det värre.
Det vet man ju..
Vissa säger att pengar är viktigare än hälsan( det vete fan om det stämmer) 
Inte för mig i alla fall😃även om turen finns med mig där hela tiden.
Har man inte hälsan kan man ändå inte göra nånting med pengarna 😄😄😄.
Tur man har några få som finns för en.
Det är kallt ute idag och det var -9 i morse när jag vaknade.
Fick främmande av barn och barnbarn och en vän som växt upp hos oss som liten kom förbi så det var jätte skoj att se och träffa han igen..
Iväg och tog blodtryck som ligger för lågt nu istället så det blir att ringa vårdcentralen i morgon igen och få en ny tid hos läkaren för både ryggen och blodtrycket..
Behöver ju inte oroa mig för att jag inte har nånting att göra i alla fall och jag hinner ju aldrig bli rastlös😃
En vända till Borlänge o morgon blir det också då jag ska hämta hem ytterligare en ny pendel😄😄
Den är jätte fin..
Fixa nåt med nya samsung klockan som jag köpte till min man när jag vann på travet..
Den va ju inte billig.
Men det är han mer än värd kan jag lova så mycket som han ställer upp och fixar allt på min bil och allt..
Man lär ju få belöning när man hjälper nån..
Ha en bra dag alla goa😍😘😍😘😍😘
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0