Torsdag

Ny dag och en läkartid va inte så lätt att få men efter mycket om och men så fick jag det i alla fall..
Få se hur ryggen mår..
Blev inte mycket sova i natt då jag fick sitta och sova pga mitt konstiga mående och hade en sån enorm yrsel så det snurrade.
Just nu är det jätte mycket geomagnetiska stormar i solsystemet som påverkar oss som är extra känsliga.
Idag blåser det lite ute och solen tittar fram lite ""sådär"" ibland.
Men tycker att det är kallt.
Läkaren sa åt mig att jag skulle vistas mycket i solen men det vill jag inte när det blåser så här kallt.
Igår hämtade vi äntligen våran stora katt ställning som vi köpte till katterna och den är enorm ( jag lovar)..
Dom blev jätte nöjda i alla fall och det är huvudsaken och vi blev 3000 fattigare men vad gör väl det!
Drabbar ingen fattig om jag säger så!
Den andra vi hade va ju också nästan ny så den blev såld direkt.
Blev fortsatt sjukskriven igen och i morgon har jag en tid hos massören så det är nog tur att man har lite (gratispengar)😃😃
Det är nog så När man har tur..
Idag hände det nånting som jag sett i förväg och som jag talade om redan för 3 månader att det skulle hända fast det finns ju dom som säger att ( ingen) kan se in i framtiden.
Men jag tror inte på ""ingen"".
Mannen bjöd på mat ute idag så jag slapp laga mat också..
Så nu blir det softa och vila igen😃❤
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0