Söndag

Ny dag och veckan leder mot sitt slut ännu en gång och solen skiner även om det kom snö i massor härom dagen..
Det ska snöa hela veckan så Grattis till er som varit så osmarta och satt på sommardäck redan..
Ni får väl halka fram i veckan..
Själv gjorde jag en smart grej och ställde av bilen och körde in den i garaget så mannen ska gå igenom den och fixa den helt innan besiktning..
Tur man har fler bilar i beredskap..
Igår när jag skulle gå in på atg och spela v 75 så fick jag ett leende på läpparna då jag glömde kolla i fredags på loppen men tur att man har så det går in direkt😄
En glad överraskning minsann och mannen fick en Samsung klocka till sin mobil..
Köpte en ny kaffe maskin härom dagen och jisses vilket gott kaffe den gör och en massa annat gott..
Nu får min andra kaffebryggare som jag köpte för några månader sen vila lite i skåpet.. 
Kan vara bra att ha en i reserv och den var så dyr så det är inte ens värt att sälja den.
I morgon ny dag och ny vecka med nya utmaningar..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0