Påskafton.

Ny dag och solen skiner ute och våren är här även om det har varit lite kallt på nätterna!
Men huvudsaken är att sommaren är på väg nu..
Själv har jag haft kontakt med min läkare i Falun så nu blir det nya prover på Tisdag igen.
Mår så himla konstigt och inflammation i axeln och ända upp till örat?
Fått tillbaka hjärtklappningen och dubbla hjärtslagen igen sen dom sänkte kortisonet..
Kortison är en skit medicin( det är väl all medicin) 
Vet inte varför sverige är det enda landet som måste tjäna pengar på alla läkemedel och göra människor ännu mera sjuka med allt gift som det är i mediciner och som slår ut alla våra organ i våran kropp när det finns andra sätt att bli botad på..
Igår skulle jag bara följa med upp en snabbis till husvagnen( för att komma ut och få lite luft ) men det var absolut inte bra för min rygg för djäkla vad ont jag hade när vi kom hem..
Passade på att leverera godis till mina 15 barnbarn också och hoppas att alla blev nöjda i alla fall.
Nästan alla har tackat och blivit glada i alla fall så jag är nöjd.
Dom är så duktiga och väluppfostrade precis som jag lärde mina barn när dom var små att man ska alltid tacka för det man får.
Igår skänkte jag även lite pengar till välgörenhet( brukar göra det när jag vinner pengar) 
Då kommer det i alla fall till nytta för nån som verkligen behöver det..
Tror på att ger man så får man ( har i alla fall stämt ganska ofta hos mig )
Idag är vi bortbjudna på påskmiddag och det ska bli så gott och bara få sätta sig ber vid dukat bord och få äta gott.
I morgon är vi också bortbjudna men på grillmat😃
Så det är rena lyxen att bara få åka bort och äta gott.
Katterna är ute nu och njuter av denna härliga vår..
Ha en bra påsk alla nu 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0