Onsdag

Dagen idag låg det lite snö på backen när man vaknade och det var minus grader ute ännu en dag.
Det började snöa igår när vi var iväg och fikade så vi skyndade oss hem då sommardäcken redan sitter på..
Senare idag tittade solen fram och det var ganska varmt ute och jag tror nog att vi kan se fram emot våren ändå ganska  snart.
Mannen är fortfarande dålig och jag agerar sjukvårdare åt han ett tag till.
Kollar igenom serier och dagarna bara rullar iväg.
Va iväg härom dagen och köpte 4 julklappar till då jag är nog klar till sommaren i alla fall😃😃
Nu längtar jag tills vi kan åka upp till husvagnen och börja bygga golvet där uppe..
Haft främmande hela veckan av mina barn och barnbarn och bror och vänner så här behöver man aldrig vara ensam..
9 veckor kvar till semestern som ska bli underbart att bara få njuta av sol och bad..
Fyrhjulingen står nyservad och klar att åka ut på..
Rensat i min garderob igen och ska iväg och hämta kläder i small nån dag igen och det som jag inte vill ha själv skickar jag vidare till Carro en vän..
Katterna har varit ute i solen idag och dom älskar den här årstiden.
Jag har varit sjuk och var till massören igår men har än ont i ryggen och benet så vi får se hur det visar sig efter helgen om jag kan jobba eller inte..
Man ska inte slita ut sig i onödan för ingen tackar en för det..
Ha en bra dag alla goa😘😘
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0