Onsdag

Dagen idag när man knappt sovit en blund inatt är att tröttheten kommer ifatt en till slut..
Men solen har varit jätte varm idag och nu märks det att vi börjar gå åt rätt håll i alla fall.
Chefen ringde med glada besked så nu gäller det att fundera lite på det och det kommer förmodligen bli bra i slutändan.
Ringt kommunen idag om intyget som ska in också innan det är försent.
Dom skulle skicka det..
Katterna har varit ute en bra stund idag då dom älskar när det är sol och varmt så nu vilar dom ett tag igen.
Dom ringde om kattställningen  också som vi har beställt så nu har vi äntligen fått tag i en sån som vi vill ha..
I morgon ska jag försöka mig på en ny behandling få se om det hjälper..
Hoppas..hoppas..
Men en sak har jag lärt mig att ( det blir aldrig som man vill att det ska bli ) utan det blir som det är meningen att det ska bli..
Så är det bara.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0