Ny vecka.....

Ny dag och solen skiner utanför fönstret och till helgen ska det komma snö.
Tur att man bor civiliserat då😂😂
Helgen är återigen över och en ny vecka är på ingång med nya möjligheter och annat som står på schemat..
Förra veckan gick bilen sönder och vi skulle iväg och hämta den stora kattställningen men istället fick vi bli hem bogserade och ta nya tag dagen efter.
Allt har ju ändå en mening..
Nya tag dagen efter och efter mycket om och men så var den hemma och på plats och katterna bara älskar den❤
Klart dom ska ha..
Väl hemma när mannen kopplat på datorn på bilen och kollade felkoderna så han väl kunde riva isär bilen och ta bort det som var fel på den och beställde hem delarna ( ja då startade bilen inte alls ) helt plötsligt.
Alltid kul med bilar🤣😄😃
Så nu är det bara att leta på resten då..
Dagen efter åkte han fyrhjuling till jobbet så jag skulle kunna ha bilen hemma för att ta mig till kiropraktorn men då fick jag hämta hem han för då startade inte den heller.
Maximal otur har vi haft under hela veckan kan man ju säga men som tur är så är man alltid positiv och kan ta allt på rätt sätt.
Hellre trasiga saker än ett rent helvete bakom stängda dörrar i alla fall..
Finns dom som har det värre och trasiga saker är väl bara att laga igen😃
Det är bara materiella saker ..
Tur man kan sätta sig ner och le åt allting..
Väl på Lördag så åkte vi iväg och köpte virke och bar iväg upp till husvagnen och började bygga golvet där.
Nu är ramen klar och min man är så duktig ( han gör allt själv) 
Inte många som gör det utan hjälp..
Förra året byggde han första halvan på verandan också helt själv.
På onsdag ska vi iväg och köpa mer virke och upp och lägga alla reglar så det blir klart.
Sen nästa vecka ska jag iväg och köpa ett lufttält som vi ska ha på baksidan istället för markisen för då kan man sitta i två tält på kvällarna utan att myggen äter upp en😉😉😉😉
Sen nya gardiner vill jag ha också i förtältet så det blir lite mysigare.
Så det blir väl en vända till Ikea också kan jag tro..
Till helgen ska vi förhoppningsvis sätta upp förtältet också men det är ett enormt stort jobb att bara få upp det där stora tältet.
Men jag tycker om att ha plats och kunna röra mig på..
Skulle aldrig kunna ha en liten vagn nu när jag är så bortskämd med våran stora..
Så nån mindre lär det ju inte bli i framtiden när vi byter..
På Torsdag ska jag till Borlänge med dotter och passa på att köpa lite skor.
Nog för att jag har 5 par nya men jag har hittat ett par så snygga så dom ska jag bara ha😃😃😃😃
Bra att ha om man vill byta lite ibland..
I veckan och helgen hade jag 2 olika drömmar och dagen efter hände det jag hade drömt om.
Häftigt men ändå lite kusligt.
Förra veckan hände en sak som jag talade om för min dotter redan för 3 månader sen att det skulle hända och jag hade rätt ( igen) 
Häftigt att se sådär tycker jag😃😃
Nä nu får ni ha en bra dag alla Goa därute❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0