Lördag

Ny dag igen och det har varit -10 i natt och jag har inte sovit så mycket.
Vaknade vid 3 i natt och kunde inte sova pga all värk i kroppen.
Ner i soffan och la mig och tog värktabletter och kollade på tv mitt i natten och försöka få lite sömn i alla fall.
Sov inte så bra men lite av och till och vaknade igen vid 9 tiden och klev upp och drack lite kaffe.
Väderomslaget nu är hemskt och gör att värken blir bara värre..
Klädde på mig och min dotter och barnbarn kom förbi och min bror och barn.
Sen kom min stora son och sen kom min minsta son och hans flickvän förbi för dom skulle ha på sommardäcken på bilen så han fick byta till det själv och använda maskinen som han tyckte gick så fort mot att använda fälgkors för hand.
Enkelt och bra så passade han på att tvätta bilen när han ändå var här.
Så nu fick barnen träffas också och det händer inte så ofta.
Vi pratade en massa gamla minnen och skrattade..
Sen kom mannens bror och mannens bästa kompis så det har varit fulla huset här  idag som alltid💙❤😃.
Jag bakade pajer tills min bästa svärdotter kom för det hade hon beställt😃😃
Nu har jag lagt mig i soffan med min onda kropp och tagit värktabletter och försöka vila lite.
På måndag blir det att ringa läkaren om ny tid få se vad han säger om det kan vara den här usla sjukdomen som jag har som spökar igen.
Känner mig som om jag har flunsa igen.
Kan inte gå och ha så här ont längre..
Igår va vi till Borlänge och jag hämtade lite kläder som jag alltid får av en vän i small då hon inte kan ha det så nu gick jag igenom det igår det jag vill ha och resten skickar jag till en vän i stan som har en dotter på 15 år.
Hon blir så glad varje gång när hon får kläder då det är ganska dyra kläder ifrån vero moda.
Va förbi vid min minsta son en sväng också och handlade lite på jula och Biltema.. 
Blev sugen på att köpa ett luft tält som vi kan ha uppe vid husvagnen på baksidan istället för bara markisen för då kan man även sitta på baksidan när det blåser och regnar också ..
Det här blivit jätte populärt sen förra året.
Mysigt och snart är det dax och många har redan åkt upp redan..
Ha en bra dag alla goa❤❤❤❤
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0