Torsdag

Ny dag och det är mulet ute och solen lyser med sin frånvaro och kylan börja tränga in igenom väggarna..
Det är höst och det är bara att inse att vintern snart är på ingång.
Igår var jag på möte och det gick galant..
Nu blir det lite utbildningar ingen men det är bara bra med vidareutveckling.. 
I morse ringde telefonen tidigt och det samtalet kom med glada besked.
I slutet av månaden är jag fri (fri som en fågel) och det känns så skönt..
Då börjar mitt nya liv som jag längtar efter så mycket.. 
Det gäller att kämpa och att gå vidare och att inte ge upp..
Drömmar går i uppfyllelse bara man tror på dom och ser allt positivt..
Tänk vad livet kan förändras på bara några år medans vissa går kvar i det trista och tråkiga och slentrian men många förstår inte utan lever bara vidare och går i nåt som ändå inte är nåt..
Idag försöker jag vakna och förstå ( nyper mig i armen) men det gör fan ont så det är faktiskt på riktigt..
Det är ingen ond dröm längre....
I förrgår kom ett glatt besked också även om jag visste och hade sett det i förväg..
Sitter med min värmekudden som vanligt så värmen får stråla ut över mina axlar och förhoppningsvis ge lindring till min onda kropp..
Fick en tid för massage nästa vecka och det ska bli så skönt även om det gör ont i några dagar..
Det får man ta...
Man ska vara rädd om kroppen..
Laddar för mina nattskift i natt och hela helgen igen med dom bästa som finns..
 Sen är det bara äta och sova som gäller hela helgen och sen är man dö🤣🤣🤣🤣
Har tvättat all lego som jag fick och jisses vad mycket det blev men det leker barnen med och är så glada åt..
Då har dom nåt att göra när dom är här..
 Ångrar inte en dag att jag började med nattskift..
Det bästa som jag har gjort..
Ha en bra dag alla Goa.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0