Torsdag

En ny morgon som sakta växer fram till en ny dag i våra liv och kaffe är nödvändigt för att klara dagen..
Dotter kom På morgonen och hälsade på (så gullig )
Fortsätter väl ligga i sängen och kolla på tv och serier på netflix eftersom kroppen inte riktigt vill hänga med än..
Igår blev det en akut tid i Falun som absolut inte blev som vi önskat .men det är bara att ta nya tag och se framåt igen mot nya mål..
Kämpa på och vara glad åt dom underbara barn och vänner man just nu har i livet som bryr sig..
Dom är guld värda..
Man vet vad man har..
Kan vara skönt samtidigt när man inte mår så bra att veta att dom som finns kommer jag också alltid finnas för..
Hur dåligt jag än mår är dom guld värda..
Det jobbiga med att vara andlig är att när man ser vad som kommer att hända kan man inte säga ..
Just nu har jag vila i huvet och tänka på mig själv i 1a hand och på Dom som finns vid mig..
Livet kan förändras på bara någon minut även om allt har en mening så jag säger var rädda om er..
I morgon kan det vara försent.. 
Haft lite kaffe främmande som livar upp nyss och snart är det dax för att göra lite mat så man slipper gå och vara hungrig..
I morgon är det hockey i Leksand .en mär man är sjuk orkar man inte åka på det så jag siktar in mig till på onsdag då det är hockey igen..
Kul nu när säsongen börjar och kul när man har dom som har samma intressen som mig så man kan åka tillsammans..
Vi är samma gäng som tycker om att åka så det ska bli kul..
Jag behöver aldrig köra själv och får alltid åka med dom som ska dit..
Det blir härligt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0