Tisdag

Ny dag och det blåser inte särskilt mycket idag och solen tittar faktiskt fram..
Dricker mitt kaffe och bjuder ut den jag älskar på China town och passar på att hämta 2 julklappar till 2 av barnbarnen som jag har beställt..
Köper 2 nya filtar till soffan i vardagsrummet som jag kikat på länge men idag slog jag till..
Ny lön på torsdag och för mycket pengar kvar😃😃😃
Med min dotter till kiropraktorn och hon var sned som jag har sagt naturligtvis..
Inte kul att ha en mamma som vet i förväg 😃😃😃
Vidare iväg och handla lite och fylla på med det lilla som fattas i skåpen.. 
Plocka in allt och katterna blev glada när jag kom hem men än värre sura när jag åkte igen😃😃
Förvällde svampen 5 liter som jag plockade häromdagen och ska in i frysen..
Fått till mig en lite mindre trist sak men som jag alltid sagt att allt har en mening i livet..
Få se nu då om det stämmer även denna gång men jag har en sån stark känsla..
Inte roligt för dom inblandade..
I morgon ska vi fixa fyrhjulingen också för nu ska vi sälja den..
Lär nog inte bli så svårt då det är en väg reggad som inte tillverkas nå mer då dom bara tillverkar terräng från förra året..
Vi kan inte ha både fyrhjuling...snöskoter..husvagn och sommarstuga för man ska hinna med allt också.. 
Räcker gott och väl  med sommarstugan och husvagnen på sommaren..
Sen ska ju mannen sälja sin moped zundapp också då han knappt använder den och vi har 2 mopeder ändå.
Nu går jag snart på mina nattskift igen så i helgen blir det bara att jobba och sova för nåt annat orkar man inte med då..
Jag har kollat klart på serien broudchurch nu så nu får jag börja på en ny serie..
Den var kanon bra i alla fall..
Ha en bra kväll alla Goa.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0