Tisdag

Dagen började med kaffe såklart och sen iväg på massage och det gjorde fruktansvärt ont eftersom både höften och ryggen var sned och kotor i både rygg och nacke låg fel men nu är dom tillrätta lagda igen och jag har ont men det går över om några dagar..
Hämtade Thilde på dagis som skulle till ögon idag och sen fick hon vara kvar hemma hos mig istället för att bli skjutsad tillbaka till dagis..
Vi kollade på Sune i Grekland.. 
Det spö regnar ute idag och det kallt..
Valet har Varit och innan  det var det tjafs om VAD  man skulle rösta på och blev bort tagen av folk för att man inte tyckte samma som dom fast vi lever i ett demokratiskt land..
Nu efter tjafsar alla som inte fattar att det är fusk..
Ett parti kan inte gå ner 8 % (bara sådär) när det släcks ner så det är uppgjort.. 
Dom är säkert köpta..
Nu haglar det anmälningar mot det och som jag sagt tidigare ( det kommer bli omval) 
Det som är bra när man ser saker i förväg(Lite svårt för dom som inte gör det)
Hursomhelst så om svenska folket ska rösta fram ett parti som dom vill ha så ska väl det inte fuskas..
Det är helt på dagis nivå tycker jag..
Kollade lite i horoskopet där man också kan se vad som händer och det visas också på bedrägerier och fusk..
Många människor mår även dåligt just nu och många bränner in i väggen.. 
Fördelen med mig är att jag vet vad jag gör om det inte blir så bra med nånting..
Jag är alltså förberedd.. 
Då kan jag ändra på det..
Alla kan inte det..
Min  dotter som även är sjuk har jag fått till mig vad hon har för fel och vad hon måste göra för att bli frisk och i såna situationer är det bra att vara andlig så man får reda på vad det är..
Tack och lov så lyssnar hon lite grann på mig då jag har haft rätt dom senaste gångerna.. 
Därför är det inte kul att se saker ibland till dom man inte kan berätta för..
Ja nu hoppas vi på omval i alla fall då rätt parti kan få vinna och få son rättvisa.. 
Massören så att nu gäller det att vara varm för mig och att vila i några dagar så jag får väl lyssna på det då..
Man kan inte bara strunta i allt heller för jag hatar att ha rörigt runt mig..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0