Söndag

Ny dag igen och det syns mer och mer att hösten är på väg när det regnar och blåser.. 
Men det är en mysfaktor ändå när man får tända ljus och krypa ner i soffan under en filt och kolla på olika serier.
Är så skönt att göra precis vad man vill när man vill..
Inga måsten eller krav och bara sig själv att tänka på..
Beställt lite mer lingon då dom ska räcka över vintern då jag inte äter köpt lingonsylt med alla e produkter i..
Så var vi ut och plockade svamp idag och hittade några bra ställen så nu ska dom rensas och frysas in.. 
Det har varit skjutningar igen och det verkar inte få nåt slut eftersom regeringen drar ner på allt men inte fattar nånting..
Jag får gratulera alla som röstat på sossarna nu för om Sd ger moderaterna röst till talmannen nu så regerar moderaterna..
Det blir väl fint och det har jag sagt hela tiden att en svetsare inte ska sitta som statsminister..
Nu får det bli nån ordning..
Igår hade jag ett spå jobb igen och allt stämde så jag fick ett stort tack av personen..
Det är det Här som jag kommer att jobba med antagligen i framtiden..
Idag resten av kvällen blir det bara en vilodag i soffan (så skönt) igen för i morgon är det Falun igen med extra övervakning..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0