Söndag

Ny dag och jag har precis gått av mitt 3e nattskift och dricker lite kaffe innan man ska iväg och rösta och hoppas att rätt parti vinner valet..
Sen sova såklart innan jag laddar för sista natten i natt innan lite ledighet och den ledigheten är som vanligt fullbokad..
När man är ledig ska man hinna ta alla prover och tiderna hos läkaren och massagen och ögon mottagningen och när man jobbar natt sover man ju på dagarna så då hinner man inte med allt sånt då det är stängt på kvällarna..
Då får man göra sånt när man är ledig..
Så nå socialt liv har man inte direkt som natt jobbare men man tjänar fan så mycket bättre..
Varför slita ihjäl sig om man slipper..
Sen måste jag hinna ut och plocka lite svamp så man har det över vintern också..
Idag är det då söndag (igen) och i morgon börjar en ny vecka med allt som ska göras och få kroppen att må lite bättre så man kan fortsätta jobba..
Är så glad att jag kan sova när jag vill och vila.
Mannen håller på som vanligt med bilarna😃😃😘
Igår dammsög och tvättade han min bil och den blev så fin..
Så nu är den ren och fin precis som den ska vara..
Luktar fräscht och gott.. 
Nu är det dax att gå igenom bromsarna så dom också är fräscha..
Snart ska vinterdäcken också på och jag köpte nya till mannen när han fyllde år och han blev så glad..
Är sugen på att åka till Ullared också få se om det kanske blir så..
Nu är det dax att sova..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0