Onsdag

Vaknade av att klockan ringde klockan 6 i morse och klev upp och var dö trött men gick ner och satte på lite kaffe i alla fall och åt lite frukost till nyheterna och la värmekudden runt mina axlar mot värken i kroppen..
Skjutningar i natt igen  
Klädde på mig och inväntade min största dotter som skulle hämta mig idag då hon hade tid i Falun..
Hon har såna smärtor och har precis samma sjukdom som mig så jag vet hur hon känner det..
Jag är nog den enda som vet hur hon känner och tvärtom..
Smärta i bäcken och ont o ryggen med krystvärkar trots att man inte är gravid.. 
Myomer och tumörer som trycker på livmoderväggen och äta mediciner för att dom ska krympa och man ska slippa mensen men det gör man inte ändå..
Blödning på blödning och ännu mera smärta och inte nån som kan förstå utan många låtsas tro att dom förstår..
Inte många som kan tänka sig in i våran situation när man går med smärta och man kan inte göra nåt åt det..
Dag ut och dag in..
Det är inte så skoj..
Men det är skönt att ha nån som vet och förstår ens situation och skönt att kunna prata om det med nån..
Vi fikade och sen åt vi på Ikea och tog det lite lugnt efteråt..
Handlade lite på hemvägen så man har allt hemma..
Kom hem och skickade med min dotter 65 påsar med kattmat som mina kräsna katter inte äter🤣🤣🤣🤣
Nu är det kaffe som gäller och sen iväg på möte ikväll få se hur det går.
Sen kör jag på med mina nätter igen och kämpar på så länge det går..
Det brakar när det brakar och så är det ju bara..
Tur man har en sån förstående man i huset som vet hur man både tvättar och städar trots att han fixar bilarna🤣🤣🤣🤣
Nu ska snart alla trädgårdsmöbler in för vintern igen och alla såna tillbehör..
Sen är det väl bara att vänta på snön antar jag..
Val på Söndag och få se vem som vinner sen då..
Ha en bra dag alla..
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0