Onsdag

Ny dag och regnet faller utanför och strilar ner för fönstren och regnet har varit hela natten..
Blåser gör det också nå enormt så träden svajar utanför fönstren..
Hösten ser ut att vara här för LÖF - VEN faller🤣🤣🤣🤣
Härligt att denna gris blev avsatt för det måste vara den största idiot som nånsin setat som statsminister..

Så nu fick då Löfven skriva i sig i historieböckerna, men kanske inte som han riktigt hade tänkt sig.
Utan som den första statsministern som har blivit avsatt.

Nu får vi hoppas på nåt bättre och nån som tänker på att Sverige ska bevaras svenskt.. 
Sovit ganska bra i natt i alla fall och idag ska jag prata med chefen om en hel del..
Många som inte mår så bra just nu och ibland när jag ser saker som ska hända så vill jag så gärna berätta men det är tyvärr svårare än vad vissa tror.. 
Därför är jag hellre tyst och det får bli som det blir..
För min egen del är det bättre att se och veta i förväg för då är man beredd på vad som ska hända och komma skall..
Idag har dom bytt ut elmätare till nått nyare och bättre..
Få se om det fungerar nå bättre då..
Det vete fan..
Funderar på att åka och köpa sängen som jag vill ha som jag tittat på länge men det kanske får vänta ett tag till..
Måste få min andra såld också..
Nu är det soffan med onda kroppen som gäller..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0