Onsdag

Ny dag och jag har sovit dom en stock i natt och antar att det är tröttheten efter massagen..
Mulet ute idag igen och mannen fortsätter bygga på släpvagnen och göra en ny av den gamla.
Själv måste jag ha kaffe och kolla på nyheterna..
Jag tycker svenska folket är så fantastiska (När det gäller i alla fall politiken)🤣🤣🤣
När man lägger ut på face om politiken kan man få 100 kommentarer och folk opponerar sig om allt..
Men lägger man ut om kattjouren att man ska skänka pengar Eller djur som far illa eller när jag la ut om dom hemlösa i Borlänge som ville ha hjälp fick jag (inte en enda kommentar..)
Lustigt att folk är så ego trippade och snåla i Sverige och bara tänker på sig själva..
Så politiken verkar vara mer värda än dom stackars djur och människor som verkligen lider i Sverige.. 
Själv har jag skänkt pengar till både och för även om man nu är fattig så köper man nån gång nåt onödigt som man kan skänka till nån som behöver det istället.. 
Svenskarna är alldeles för bortskämda tycker jag..
Folk opponerar sig på saker som inte betyder ett dugg istället för att ägna sig åt sånt som hår åt helvete istället..
Men kollar man i horoskopet är det många som mår dåligt idag av olika anledningar och vet man inte hur man ska gå tillväga så är det svårt att bli och må bra igen..
Vi som vet och det i förväg vet hur vi ska göra..
Lika att det blir antagligen omval eller extra val..
Jag kan tyvärr inte ha nån källa på det då jag bara vet och känner på mig att det blir så eftersom jag ser i  i framtiden..
Många som kommer att gå igenom mycket nu som depressioner och annat tråkigt som dom inte kommer förstå.. 
Vissa människor som inte tror på vad jag säger hör av sig i alla fall när dom vill ha hjälp med bort tappade saker och så vidare..
Lustigt att då duger man minsann.
Tokigt hur världen har blivit och folk ska helst ha allt gratis om det går..
Snålheten har tagit över svenskarna.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0