Ny vecka

Ny dag och en ny vecka med en ny morgon som gryr sakta utanför fönstret..
Det har regnat hela natten och gör det än och kroppen värker mer än någonsin..
Skit kropp och skit sjukdom..
Kaffe och nyheter men det är väl bara en massa oroligheter som hänt som vanligt.
Nu vill dom att vi ska betala våran sjukvård själva 😥😥😥
Så kan invandrarna fortsätta få gratis vård för våra skattepengar som vi betalar i vårat land..
Grattis regeringen säger jag bara..
Folk röstar fram ett parti( om än efter mycket fusk i år då) som ska regera vårat land men ändå dom som regerar tar av oss som föder landet och betalar skatt.. 
Fy fan säger jag bara..
Och så Tyfonen på Filippinerna som dödat så många oskyldiga människor och fler blir det men det här var också förutspått.. 
Igår hade jag fulla huset igen och några av mina barn och barnbarn var och firade mig sen jag fyllde i fredags..
Sen kom min bror med familj..
Så kom min dotter som mår så dåligt och jag lider verkligen med henne för jag vet hur det att må sådär då vi har samma sjukdom..
Men idag var hon tvungen att erkänna att jag hade haft rätt hela tiden om att det var en inflammation och det trycker mot ryggen..
Jag talade om det för henne för länge sen då jag redan sett att det var så..
Fick min i  bekräftelse idag i alla fall i mitt andliga liv att jag hela tiden haft rätt och det känns bra för både henne och mig..
Har fått mer varsel så få se när det slår in då..
Idag blir bara en vilodag med min onda kropp och förkylning som inte vill ge med sig innan jag laddar upp för mina nätter igen..
Bara att kämpa på och vara glad åt alla fina människor man har runt omkring sig när man inte mår bra..
Nyss haft främmande av dotter och barnbarn som livar upp livet lite emellanåt..
Nu blir det serier och vila 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0