Måndag

I morse var jag uppe i ottan och åkte iväg för nya prover få se hur dom ligger nu då..
In till stan och handlade det som fattas då jag börjar känna mig sjuk och genomförkyld och ont i halsen..
Bihåleinflammation och ont i huvet..
Bra att ha allt hemma om man blir sjuk så man slipper gå ut för det orkar man inte..
Va förbi hos en kär gammal vän som betyder så oerhört mycket för mig och finns alltid när det behövs..
Kom hem och akut remissen har kommit ifrån Falun så nu har jag fått en tid där igen för att kolla om det är en förträngning i ett blodkärl som dom misstänker..
Få se då om dom hittar nåt den här gången..
Lagar mat nu och dricker kaffe och köpte lite gott kaffebröd till mannen och mig..
Idag blir det hemlagat potatismos och falukorv..
Mannen är ute och bygger på släpkärran så den ska bli klar nån gång..
Byter golv i den och svetsar..
Han har redan bytt golv på mellan kärran så nu är den klar så nu är det bara den stora kvar och fixa..
Bra att ha flera kärror när man ska köra grejer överallt..
Trappen blev klar igår så nu är ena halvan på altanen och trappen klar..
Nu är det bara resten kvar🤣🤣🤣
Fick mitt paket ifrån apotea idag så det blir spännande nu..
Ha en bra dag alla Goa.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0