Måndag

Ny dag och jag vaknade halv 5 i morse och var jätte nervös inför dagens undersökning..
Kollade lite på tv och nyheterna och drack lite kaffe och körde min värmekudde som vanligt..
Min svärmor sydde ju 2 stycken åt mig den här gången(😄😄😍)
Så nu har jag 1 i reserv då jag avverkar några på löpande band då dom används ofta..
Klädde på mig och väntade in min största dotter och mitt barnbarn innan det bär iväg till Falun..
Åt brunch på Ikea och handlade lite där innan vi drog vidare mot Falun igen..
Väl där så fick jag en infart i armen och ögondroppar som gör pupillen större..
Sen kom dom och sa att dom inte ville riskera nånting så dom gav mig allergitablett och kortison rakt in i infarten..
För att vara på den säkra sidan att jag inte skulle få nån allergisk reaktion..
Fick låta det verka i 45 minuter..
Sen in igen och dom gav mig ett kontrast rakt in i infarten som skulle gå igenom hela kroppen för att dom skulle kunna fotografera..
Direkt när dom sprutat in det så fick jag en allergisk reaktion ändå så jag fick vara kvar på övervakning så jag inte skulle bli ännu sämre..
Väl därifrån åkte vi med mitt barnbarn dit hon skulle och vidare till Ikea(igen)😃😃😃😃
Åt mat och iväg och handlade det vi skulle ha..
In på Öb och rusta och gjorde lite fynd..
En snabb kaffe till Benji blev det och lämna tillbaka tårtfatet som han bakade tårtan till mig på när jag fyllde år..
Hem och nu helt slut i kroppen och genomförkyld och snart dax att sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0