Måndag

Dagen gryr sakta utanför fönstret och det syns på löven som faller som är gula att hösten redan är här..
Nyss slutat sista nattskiftet för den här gången och inväntar min härligt långa ledighet om jag inte blir utbeordrad då..
Men som sagt hela veckan är ändå fullbokad med prover som ska tas (igen) och läkarbesök men även en skön massage väntar mig(skön och skön vette fan) innan dom fått ut alla knölar och inflammationen som sitter i nacke och axlar men efteråt kommer det kännas bättre (trots träningsvärken) jag kommer ha i ca 3 dagar..
Sen lite vila på det..
Ut i skogen och plocka svamp ska jag hinna också för att ladda inför vinterns förråd..
Det är avkopplande att vara ute i skogen..
Ja som ni ser så finns det ju lite att komma ikapp med när man sover när alla andra jobbar(det vill säga på dagen)..
Igår skickade jag med min dotter en hög med värktabletter till stackaren som har så ont..
Det är tur att vi kan ge varann när vi behöver..
Valet är nästan klart och det ser ut som om han som inte skött landet återigen ska regera det till helvete..
Om nu inte utlandsrösterna kommer att ändra resultatet eller att moderaterna kommer gå ihop med Sd då..
Få se vad dom händer och om han kommer hålla det han har lovar den här gången då..
Sen valfusket när postnord tappat bort röstkort så vissa inte kunnat rösta..
Vissa har varit avbokade redan innan när dom ska rösta..
Vissa plockade bort kuvert på hög och la undan..
Vissa lokaler hade inte ens sd s valblanketter är inte det valfusk eller och då tycker jag att det ska bli omval..
22% av deras röster har bara försvunnit (utan vidare) 
Djävla sverige i ett nötskal och fuska till sig makt..
Nu blir sverige ett land i diktatur och om 20 år kommer det vara islam här och vi får gå i slöjor och det kan vi tacka dom som röstat till sig det här..
Ge barnfamiljer en extra vecka med semester ( jo jag tackar jag) och glömma bort dom stackars barnen inom LSS som verkligen behöver hjälpen..(fy fan)  säger jag bara..
Det är till att lägga pengar på fel saker och en sån ska få kasta pengar omkring sig..
Nu ska jag inte sitta mer och reta upp mig på den där idioten.. 
Det blir nog omval snart.. 
God natt 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0