Lördag

Nyss kommit hem ifrån andra nattskiftet som varit mycket att göra och ska lägga mig och sova..
Igår sov jag till 2 då katten kom och väckte mig och tyckte att jag skulle kliva upp😃😃
Klev upp och drack kaffe och lagade mat och packade för nästa nattskift
Det blir inte mycket socialt liv när man jobbar natt inte.
Mannen kom Hem med rosor (bara sådär) utan att det var nån speciell dag..
Han är världens bästa och överraskar ibland precis som riktiga karlar ska göra..
Det är riktiga män det..
Idag ska han dammsuga och tvätta min bil och kolla över den och byta olja som man gör för att hålla bilarna fräscha.
Läkaren ringde igår och höll med om att det är bra att dom går vidare för att utesluta vissa saker och kanske få ett bättre svar nån gång på allt jag har.
Men jag jobbar på och kämpar för att överleva och hade jag inte haft min allra bästa vän och några av mina barn som funnits och stöttat under tiden så vet jag inte hur jag skulle gjort..
Dom är verkligen guld värda mina barn och det är jag glad för..
Dom har vissa funnits där och pratat och stöttat under värsta tiden och vissa varit med mig och hjälpt mig med skjuts när jag inte får köra bil och följt med på mina undersökningar och det är verkligen guld värt.
Sen har barnbarnen kommit och hälsat på och dom är det bästa jag har..
Just nu känns det som om det blir Falun igen pga tumörerna då dom gör ont och trycker på igen..
Men först blir det Falun av helt andra skäl och jag är jätte nervös inför det då det måste vara under uppsikt..
Annars går det nog sakta men säkert framåt och snart kommer jag göra nåt som kommer förändra en hel del..
Det ska bli spännande samtidigt som det kommer bli tufft..
Men jag är van att kämpa..
Och ofta har jag gjort det ensam..
Nästan klar med julklapparna är jag också och i år är vi bjudna hem till min dotter att fira jul där så få se hur det blir eftersom vi alltid är bjudna på julmat mitt på dagen också..
På jobbet frågade dom om jag ville bli facklig men det tål att tänka på och kan faktiskt vara bra..
Nu är det mycket utbildningar som ska genomföras och bli klart innan jul också..
1 dag kvar till valet och måtte rätt parti vinna..
Man måste rösta på det som gynnar en mest såklart.
God natt..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0