Lördag

Dagen gryr sakta men säkert utanför fönstret och jag har nyss kommit hem ifrån natt 2/4..
Många skratt och världens bästa arbetskamrater..
Lördag och det är snart dax att säga god natt och få sova tills man vaknar på eftermiddagen nån gång..
Lite kaffe och frukost innan jag kryper ner i sängen..
Kopparbergs marknad men vem hinner åka dit när man jobbar på natten och sover på dagarna..
Det får bli Rättviks marknad nästa helg istället när man är ledig..
Inte för att det är nånting jag behöver men kan vara kul att åka upp och kolla lite ändå..
Man kanske hittar nåt kul i alla fall..
Idag ska ett lass till soptippen också så rensningen bredvid garaget blir klart..
 I natt hände nåt som verkligen får mig att undra hur vissa människor är funtade..
Hur kan man bara vara så hjärtlös och egoistisk så man gör så här mot nån annan människa..
Såna människor ska straffas med samma sak och till slut kommer du också möta din karma det lovar jag..
Tänk att man inte tänker innan man agerar och sårar andra människor..
Fy fan för dig..
GOD NATT 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0