Lördag

Det har regnat hela natten och ser ut att bli att göra det hela dan också men jag ska fortsätta kurera mig i soffan med min onda sjuka kropp.. 
Var till Falun i fredags kväll igen med min dotter som också är sjuk..
Det blir många resor nu till Falun och tur att min dotter och jag åtminstone har varann och förstår varann..
Det är skönt att ha nån som förstår hur man känner sig när vi har samma sjukdom..
På Måndag är det Falun igen med extra övervakning med det jag ska göra eftersom dom ska skjuta in nå kontrast i blodkärlen för att kunna se vart det sitter en förträngning nånstans pga blodpropparna.. 
Igår var det mannen som skulle ta prover också.
Det är mycket nu..
Igår fyllde min äldsta son 37 år så jag har sagt grattis till han och hoppas att dagen blev som han ville..
Tänk vad åren går fort egentligen och snart är han 40 och jag känner mig inte ens gammal..
Igår hände även en tråkig sak som vi verkligen längtat efter men ibland blir inte livet som man vill utan som man behöver just då och så är det..
Allt har ju trots allt en mening med allt som sker..
Så det är bara att ta nya tag igen..
Det kommer hända mycket här framöver har jag sett och det är häftigt att veta i förväg..
Igår kom även turen flygande också så det var lite bra igår i alla fall..
Idag får jag vara inne och vila så jag orkar jobba..
Det måste man göra för att överleva.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0