Fredag

Ny dag och hösten kommer med stora stormande steg utanför fönstret..
I förrgår kom ett glatt besked i allt elände som verkligen fick livet att vända😃😃
Vilade mest hela dagen igår innan jag började mina nätter igen..
Smörjde in mig med liniment mot värken och tog värktabletter för att orka med natten..
Nu är det full rulle igen hela helgen med att jobba och sova och plocka ner förtältet i våran frizon och inse att säsongen är över för den här gången..
Trist men sant.. 
Snart är det sommar igen förhoppningsvis och man kan njuta av solen igen..
Men vi måste vara mer i sommarstugan också nästa år..
Nu är det planeringar inför Ullared resan som vi ska iväg på..
Det ska bli skoj att åka ner igen och kolla lite vad dom har..
Alltid hittar man nåt fynd..
Snart blir det laga lite mat här och iväg och fira min svärson innan natten kallar för ett skift igen..
Tur dom bor så då nära man är nästan halvdö..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0