Torsdag

Ny dag och kan man säga att man fortfarande mår skit så säger jag det..
Trött..slut..känner mig som om jag har influensa..
Men det har jag ju inte då min sänka ligger högt ( åter igen).....
Varit iväg nu här på morgonen och tagit nya prover så min läkare i Falun hinner få dom till i morgon när jag ska vara där för undersökning och om min temporalis och polymyalgia är aktiv igen..
Det känns som om det är den som spökar igen.
Inte kul att må så här..
Folk gnäller om materiella saker och vill ha bara ner och mer medans det enda jag vill är att bli frisk..
Pengar är inte allt och jag kämpar hellre och jobbar än att må så här..
Återigen blir det en dag att bara ligga i soffan och vila kroppen som värker nå outhärdligt..
Men vilan är tydligen viktigt just nu..
Igår hade jag främmande av en god vän fram mot kvällningen som jag inte träffat på ett tag och det var jätte skoj..
Idag har jag en klippning inbokad och måste försöka orka med det fast jag knappt kan gå.. 
Men jag har skjutit upp det så länge nu så det behövs verkligen fast jag tappar så oerhört mycket hår av kortisonet..
Äter vitaminer och försöker hålla kroppen i något så när läge men det verkar hopplöst.
Jag gillar ju inte mediciner över huvudtaget då det förgiftar och skadar kroppen mer än det hjälper..
Nästa vecka får det bli homeopaten som får läka min kropp på ett naturligt sätt så man blir bra nån gång.....
Nu är det kaffe...frukost och nyheter som gäller och det enda dom pratar om är sjuka saker som folk gör mot varann och den här djävla regeringen som aldrig kan bildas och bli klar pga små barns fasoner..
Jag har ju sagt att det kommer bli nyval eller omval( och det står jag för också) fortfarande........
Det kommer i alla fall inte bli nå bra i slutändan då i dom i regeringen inte tänker på vårat land överhuvudtaget utan bara på att få ha makten.
Sjuka människor.
Sverige har förvandlats till ett otryggt land från att ha varit tryggt förr i tiden.
Folk mördar varann och dom våldtar och tänder eld på bilar och skolor och jag vet inte hur folk tänker egentligen.. 
Det måste ju finnas nå straff för såna som gör så här.
Jag tycker synd om alla barn som ska växa upp i det här landet och inte ens våga gå ut..
Det liknar andra sjuka länder idag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0