Torsdag

Uppe i ottan igår vid typ 05.10 och kunde inte sova utan lite kaffe och nyheter blev det på morgon kvisten..
Mötet igår gick bra och över förväntan..
Det blev lite sent..
Kom hem och gick och la mig på yantra mattan ( så skönt och så avslappnande) 
Den får en verkligen att slappna av och jag somnar på den😃😃
Inte så bra kanske men jag tycker det är skönt..
Igår var jag även barnvakt en liten stund hos min dotter( så snälla barn) sov hela tiden så jag fick väl roa mig med att kolla på tv😃😃😃😃
I morse var jag uppe vid 06.00 i alla fall och fingrar och fötter värker fortfarande..
Igår hade jag tur igen så det blev att kasta över lite till mannen såklart😃😃
Idag blir det ut och kämpa 4 nätter igen få se om det kommer funka pga värken..
Nästa vecka är det både sjukhus besök och utbildning hela veckan på min lediga vecka..
Men svårt att göra sånt när man jobbar natt och sover på dagarna..
Då får man passa på när man är ledig fast det kanske inte är så kul..
Kollar på nyheterna och det är bara elände med inbrott och skjutningar och fan vet allt..
Vet faktiskt inte vart sverige är på väg längre..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0