Tisdag

Ny dag och morgonen gryr utanför fönstret och jag har jobbat 4e natten av 4 igår  och var ganska slut i kroppen och var äntligen på massage igår..
Innan massagen hade jag så ont så jag kunde inte gå..
Det gjorde fruktansvärt ont och jag var sned hela jag
Så nu är det träningsvärk i musklerna i några dagar men det får man ta..
Fick stränga order att jag måste vila nu så kroppen får ta igen sig lite(hopplöst när man jobbar)..
Och när man ska göra nåt man inte klarar av och inte har nån hjälp då är det inte så kul..
I morse kom min bror och jag blev erbjuden att följa med till Borlänge så jag handlade lite där..
Väntar på att mannen ska sluta så vi kan åka in och vecko handla för jag får absolut inte bära må tungt så det är nog tur att jag har han som kan följa med när det är dom det är med kroppen.. 
I helgen när jag jobbade fick jag kontakt med en avliden som varken jag eller min kollega visste först vem det var men sen när jag berättade hur han såg ut och när han fyllde år och allt om han (som jag ju inte kunde veta)så visade det sig att det var hennes farfar..
Hon som inte tror på sånt här blev helt chockad då hon heller aldrig träffat han för han dog innan hon föddes så hon började faktiskt tro på mig..
Jag talade om hur gammal han var när han dog och allt..
Alltså sånt här är så häftigt att man kan ta kontakt på det viset..
Det är en riktigt bra gåva..
Jag blev jätte glad då jag hade rätt igen..
Det blev hon med..
Här regnar det idag och igår satt mannen på vinterdäcken till svärfar men mina åker inte på än..
Det kommer säkert ingen snö än på ett tag..
Idag har jag rensat all reklam och gått igenom såna här små saker som jag klarar av..
Sen får det bli soffan och vila lite.
Ha en bra dag alla..
Det ska jag ha trots smärtor..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0