Tisdag

Legat i soffan hela dagen och stränga order om att vila och ta det lugnt..
Haft besök av 2 av mina döttrar och barnbarn idag och tänk att barmbarnen kommer och hälsar på så ofta och det är verkligen livets efterrätt..
Jag gjorde lika hos min mamma och var jätte ofta och hälsade på henne med mina barn..
Det är viktigt tycker jag..
Sen varje gång dom kommer får dom nå gott såklart..
Mannen har hållit på och byta bromsar på sin bil idag men dom skulle inte komma förrän i morgon..
Tror nästan vinterdäcken åker på i morgon då jag ska till Falun både i morgon och på Torsdag..
Satt och tänkte på idag var mycket man ser på face och till och med barn som Lägger ut saker som man inte ska göra..
Man ska tänka själv att det kanske inte är så kul om ens egna blir utlagda med det dom gjort.
Ligger här och kollar ifatt på serier som jag inte hunnit med nu när jag jobbat.. 
Och vet ni(Jag kan lägga mig precis när jag vill och kolla för jag har inga måsten) 
Det är det som är så himla skönt att göra som man vill när man vill..
Nu vill jag gå på bio snart igen..
Kanske går nån bra film snart..
Ikväll är det andra gången på min healing också så skönt.
Upp i ottan i morgon och iväg igen..
Katten snarkar och sover så gott här bredvid mig..
Har faktiskt tvättat en maskin med tvätt idag ( va allt som fanns)😃🤣
Är nog så när man är pedant och allt ska vara på sin plats..
Hatar när det är stökigt..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0