Tisdag

I morse ringde klockan 04.10 och jag kunde inte somna om så 05.15 klev jag upp och satte på kaffe och åt lite frukost och väntade på att nyheterna skulle börja..
Värmekudden på nacken och kollade på ( Vår tid är nu) som är så bra serie..
Väntade in min dotter som skulle komma klockan 09.00 för att jag skulle följa med henne till Falun.
Vi har blivit stamgäster i Falun😂🤣😂🤣
Tur är att vi har samma sjukdom i livmodern som är jobbig och att vi förstår varann hur vi har det och vilken smärta vi har..
Det är svårt att förstå om man själv inte är drabbad men hon förstår när man har ont och inte orkar nånting mer än att vila kroppen..
Smärtan kan vara outhärdlig..
Åt sen på Ikea och fikade hos Benji innan vi åkte hem..
Nu är det värmekudden på( axlarna igen) och snart möte med chefen..
Idag fick jag reda på en ganska trist sak men jag har alltid sagt att ( karma) finns och man klarar dig inte hela livet utan sanningen kommer alltid ifatt en..
Till slut..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0