Söndag

Dagen idag när jag vaknade efter att ha sovit skit dåligt i natt började med kaffe klockan 7 för då klev jag upp då jag inte kunde sova mer..
Vänt och vridit på mig halva natten och jag vet inte varför.. 
Nyheter och kollade på dom 2 avsnitten av mayans som vi missat och sen iväg upp till min bror då mannen lovat att hjälpa till att byta bromsarna på hans bil..
Tur man har en bilmekaniker som kan allt och är duktig😉
Då ringde min dotter och jag följde med in till akuten och körde bilen trots smärtan i mina fötter..
Idag tvättade mannen bilarna så nu är dom rena och så har vi lastat kärran som ska iväg och tömmas på soptippen under veckan..
Sorterat alla böcker och kastat dom jag inte ska ha kvar..
Lagat mat och ätit och faktiskt setat ute i solen och njutit av det fina vädret..
Härligt väder för att vara i mitten av oktober..
Mannen tog en tur på fyrhjulingen och jag tar det lite lugnt..
Diskat och städat undan lite då jag hatar när det är stökigt..
Det ska vara fint och allt ska vara på sin plats..
Fortfarande ont efter alla sprutor jag fick i fredags men det börjar ge med sig lite grann..
Sitter med värmekudden och vilar lite..
I morgon är det en ny vecka igen och veckorna går jätte fort nu..
Iväg och fixa mammas grav i veckan ska jag också göra så den blir fin..
Det är mycket som ska hinnas med i veckorna och allt har sin tid..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0