Onsdag

Ny dag och vaknade vid 8 och drack kaffe sen ramlade det in kaffe sugna människor hela förmiddagen😃😃😃😃
Härligt med rörelse runt en när man inte kan ta sig nånstans själva..
Lagade mat och åt innan mannen drog till jobbet fast han inte heller va nå bra idag..
Läkaren ifrån Falun ringde (hade sett mina mejl och provsvar idag) som inte ligger nå bra..
Så nu fick jag en akut tid i Falun på fredag och i morgon nya prover igen få se om sänkan är på väg upp eller ner igen.. 
Evigt kutande på vårdcentraler och otaliga läkare hela tiden..
Känns inte då som sänkan har gått ner så vi får väl se då..
Så det blir en tidig morgon på Fredag och iväg för att kollas upp ännu en gång..
Vill bara ha nån ordning på min onda kropp och varför sänkan hela tiden går upp ständigt..
Jag får väl kämpa på som vanligt och är guda glad för dom jag har som finns runt mig och funnits hela tiden och stöttat när jag inte mått nå bra..
Man vet vilka som finns när man verkligen behöver det och jag kommer finnas för dom också såklart..
Nu ska jag vräka i mig lite godis och lägga mig i soffan och kolla på nån ny serie..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0