Måndag

Dagen idag när man vaknade regnade det ute och var grått och trist..
Men vad gör det när man ändå knappt kan gå ännu mindre köra bil och ta sig nånstans.
Tror ni jag fått tag i min läkare (nej) trodde ni det själva att dom har tid med oss vanliga svenskar som betalar skatt här i landet när vi verkligen behöver hjälp..
Fy fan hur det har blivit..
Det är väl för fan inte mitt fel att jag har blivit felbehandlaf(Jag är fan ingen läkare)..
Ont som fan och sitter där man sitter och kroppen värker mer än nånsin..
Igår låg jag i soffan hela dan och kollade på serier då fötterna ömmade så fort jag tog eller gick på dom..
Ja man ska väl vara död antagligen innan man får nån hjälp när man bor i Sverige..
Jag blir så djävla arg..
Kollade svaren på mina prover och snabb sänka plus SR  är höga igen och varför ringer inte läkaren när man ser att det ligger högt igen..
Det är inte konstigt att folk tar livet av sig (Jag förstår dom)
Hur länge ska man orka egentligen och kämpa mot sjukvården när man är dålig..
Nej man får väl fortsätta ligga i soffan och knappt kunna röra sig ett tag till..
Förbannade samhälle man lever i..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0