Lördag

Dagarna drar snabbt förbi trots att jag mest ligger i soffan och vilar min onda kropp..
Har ringt otaliga läkare och sköterskor sista veckan men att få en läkartid var fan inte det lättaste i dagens läge..
Fick åka till akuten i alla fall idag med mina fötter då jag har så ont så jag kan knappt gå..
Känns som om jag har blåmärken på fötterna och som om jag stukat som..
När dom petade på dom skrek jag rakt ut..
Händerna och fingrarna är likadana och fick reda på att jag hade högt blodtryck och inflammation och överbelastning i mina leder så nu blir det att fortsätta vila och försöka få tag i min rematolog läkare på måndag så jag kan få nå starkare inflammations hämmande värktabletter..
Är så trött på att bara ligga still då det inte riktigt är min stil..
Min dotter skjutsade in mig till akuten och vad skulle jag göra utan henne..
Tur vi som är sjuka har varann och kan ställa upp på varann i alla fall..
Guld värt..
Nu längtar jag tills vi åker till Ullared och det ska bli riktigt kul..
Nästa vecka händer nåt stort i mitt liv och en ny början äntligen..
Mannen och en kompis till han är ute och bygger broar så man kan åka sköter i vinter..
Dom är duktiga och tänk om fler kunde tänka samma sak..
Idag bjöd jag mannen på ute mat då han jobbat hela dan..
Skönt att slippa laga mat nån gång..
Ha en bra kväll..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0