Lördag

Dagen gryr sakta utanför fönstret och veckorna rullar på i snabb takt som vanligt..
Själv har jag nog inte sett så mycket serier och legat i soffan så mycket som jag gjort dom sista veckorna..
Men läkaren har sagt vila så då måste det bli så..
Mina barn en del av dom har varit och hälsat på mig under veckorna och varit så gulliga och livar upp mig..
Dom är så otroligt Goa och gulliga mina barn som kommer förbi när mormor/farmor är dålig.. 
Så barnen får alltid nåt gott eller en liten slant ibland.
Man tjänar på att hälsa på😃😃
Men jag gjorde nåt bra när dom växte upp i alla fall..
Jag har världens bästa barn och världens tacksammaste barnbarn..
Läkaren tycker att jag ska byta jobb mot ett mindre stressigt och lättare jobb och det var på gång men fast jag blev lovad så tillföll det en annan..
Jag har ju funderingar att gå ner mer i tid nu när jag inte blev förflyttad eller börja studera och ta tjänstledigt istället..
Alltid bra att vidare utbilda sig och det blir enklare i så fall..
Söker in på skolan igen nästa år och blir det inte så tror jag att jag går ner i tid istället och söker mig ett annat jobb om det inte dyker upp en ny tjänst där jag vill vara.
Idag kom det snö och jag har sommardäck på än🤣
Tur man har en reko man i huset som skiftar till vintersulor snabbt och enkelt på 20 minuter..
Det är bra att ha alla grejer då går det fort..
Gratis och enkelt..
Varit till soptippen med 2 kärror skräp så det blir rent på gården..
Haft främmande på förmiddagen och här är det folk hela dagarna .en sett skönt..
Tänk om man skulle behöva sitta själv jämt det är inte så kul..
Det har jag varit med om..
I morgon ska vi åka och byta till vinterdäck på Benji och Katrine bil..
Nu lite serier och kolla ut när snön faller..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0