Lördag

Ny dag och värken efter dessa sprutor har varit hemsk i natt och jag har fått legat alldeles stilla för att smärtan ska vara något sånär..
Sov till 8 i alla fall till slut i morse och klev upp ( handikappad) men med vilja som jag alltid har (annars skulle det inte gå)..
Hankade mig nerför trappen och fick kaffe och lite nyheter..( få se om det blir alliansen nu då som ska regera( som jag sagt förut att det blir i alla fall inte sossarna)..
Fick lite främmande som vanligt här på förmiddagen som livar upp dagen något..
Mannen är ute och bygger broar som vanligt tills det är dax för skoterföre igen när snön kommer..
Ska bli så skoj..
Annars ligger jag i soffan med katten och myser och kollar på serier som vanligt för att vila fötterna och händerna..
Tog fram kryckorna idag för att kunna avlasta fötterna men kunde inte riktigt hålla i dom än för smärtan i händerna.. 
Nu vill jag bli frisk så jag kan börja jobba igen och sen få åka på nån hockeymatch och kolla på Leksand som jag längtar så mycket till.
Det ska också bli skoj..
Nu är det snart matdax så undra vad det blir för gott idag😃😄
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0