Torsdag

Ny dag och det regnar ute som vanligt och det är grått och trist..
Igår var det jätte dimma och man såg inte långt framför bilen när man körde.. 
Jag var in och lämnade in alla papper för nästa år så nu är det klart.. 
Tog en snabb fika hos min bästa vän och hann inte mer än hem så ringde telefonen och jag blev bortbjuden på smörgåstårta.. 
Kanon gott var det..
Hem igen och slocknade i soffan som vanligt kvällstrött som jag är..
Fick ett härligt besked igår så nu är det bara att köra på och se glad ut..
Livet har löst sig så underbart bra fast man har värk varje dag men det finns dom som har det värre..
Jag har i alla fall en snäll sambo och vi kompletterar varandra jätte bra..
Inga bråk och inga slagsmål det får man i alla fall vara glad för..
Igår spådde jag en helt främmande person och hade helt rätt som vanligt..
Det är häftigt att se vad som ska hända men nu just idag har jag fått nåt som inte känns så bra..
Men tror i alla fall att allt har en mening trots allt..
Va till chefen i måndags så nu har jag fixat allt  för nästa år där också.. 
Nu längtar jag tills nästa helg när vi sticker till Ullared..
Idag är det utbildning och sen laddar jag för natt 1 av 4 igen..
Få se om fötterna orkar med nätterna den här gången..
Äta lite mat nu och sen sticka iväg..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0