Torsdag

I morse när jag vaknade vid halv 8 snöade det och blåste som bara den..
Satt på kaffe och traskade omkring i morgonrocken( så skönt) 
Och åt min frukost till nyheterna..
Dom pratade om 16 och 14 åringen som misshandlade uteliggare till döds..
Dom så att det var ett pojkstreck som spårade ur..
Djävla idioter dom borde väl vara så pass stora så dom. Förstår vad dom gjorde..
Hoppas dom får ett rejält straff nu och får känna på samma sak själva.. 
Ung djäklar..
Vet inte vad det tagit åt alla ungdomar mellan 14-16 år i dagens läge.. 
När jag hade ätit frukost gick jag ut och startade bilen så den skulle bli varm för att åka in till stan och handla(hinner inte det när jag jobbar då jag bara jobbar och sover..
Handlade det lilla som fattades och träffade min bror och fru inne i stan..
Träffade Rosi och Anders också så nu har dom smidigt planer minsann..
Åkte hem och lagade lite mat och satt ut katterna som ville ut..
En kvart va dom ute sen skrek dom och ville in..
Tänk på det ni som har katter att dom fryser lika mycket som vi när det kallt ute..
Släpp inte ut dom när ni åker till jobbet och låt dom inte vara ute hela dan..
Nu ligger jag med värme kudden och vilar i nån jag hoppar på mina nätter 1/4 igen innan jag är ledig 8 igen😃😃
Måste hinna sätta upp lite ljusstakar också och lite rena gardiner innan jul..
Har sett en sån fin gran som jag vill ha..
Ser ut som en riktig men den kostar ju lite..
Baka skulle jag också ha hunnit med..
Ha en trevlig helg alla❤❤❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0