Söndag

Vaknade vid 2 tiden och sovit 4 timmar sen nattskiftet och är dötrött..
Sista natten i natt och sen ledig i 2 dagar men då är det Falun som vanligt och en massa prover igen så veckorna rusar förbi och jag hinner inget annat än att jobba och sova och läkarbesök.. 
Det måste göras i alla fall..
Mycket med sånt nu men om jag nånsin ska kunna bli frisk så är det nog så..
Sen 2 nätter till och sen sticker vi till Ullared och det ser jag fram emot..
Har pratat med chefen och nu ska det bli skönt att gå ner i tid och få vara lite mer ledig och tänka på hälsan..
Man behöver inte jobba ihjäl sig utan huvudsaken är att man klarar sig och har lite pengar bakom sig..
Och att man slipper leva på sin sambo och att jag har en bra lön så jag både kan försörja mig och spara lite..
Känner mig så stolt att klara mig själv och inte behöva vara beroende av nån annan..
Det är viktigt om det skulle komma den dagen att man skulle bli själv så kan man klara sig..
Jag vill absolut inte leva på nån annan..
Vissa bara begär och begär fast dom inte har en lön själva..
Nu är min man och hämtar våran nya spis..
Vi behöver verkligen en ny..
Snart är det jul (igen) och julklapparna är snart klara.. 
Så skönt när man får sätta sig vid dukat bord och inte behöva varken handla eller fixa julmaten..
Sen bara njuta av julen och vara ledig många dagar..
Blir nog lite mellandag rea också kan jag tänka mig om man hittar några fynd..
Nyår blir det fira med nära och kära och så familjemiddag..
Nu är det snart dax att åka till jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0