Söndag

Ny dag och det märks att snön snart är här och att det är kallare ute..
Skönt att få vara inne i värmen i alla fall och skönt att ha luftvärme..
Slippa elda och slippa krångla med nåt utan bara vrida på en knapp så blir det varmare..
Bara slå ner sig i soffan när man kommer hem och det är varmt och skönt..
Varit in och hämtat mina arbetskläder och nu blir det spännande med nya vyer😃😃
Handlade lite det som fattades och tänk att nu är jag helt slut i kroppen..
Tror denna förkylning tar livet av mig😃😃
Slängde i alla fall igång en jordgubbe paj och en blåbärs paj så det finns lite fika i alla fall..
Här dyker det alltid upp nån..
I morgon börjar en ny vecka igen och nästa helg är det redan 1a advent..
Då får man tända på min mammas grav igen..
Och på dom nära och kära och allas mormor o farmor och släkt och vänner..
Man ska alltid tänka på alla dom som levde med oss och tänkte på oss och inte skilja nån åt..
Alla dom döda är lika mycket värda trots att dom inte finns med oss..
Jag åker alltid till mina barns farfars grav och min sambos mormor och farmor fast jag aldrig träffat dom..
För att det visar bara( vilken människa jag är) 
Vet att det finns en människa som fanns i släkten förut som brukar vara till mammas grav fast hon inte finns i släkten nu och det är så gulligt gjort av henne..
Hon är trots allt go..
Ja alla får tycka vad man vill och jag är helt övertygad om att dom döda ser vad vi gör..
Dom ser vilka som är dom goda och vilka som är dom onda😢😢
 Idag fick jag reda på att mitt varsel som jag fått för ett tag sen har hänt..
Att vara medial är inte alltid kul när man ser tråkiga saker som händer men idag gick en ut med en glad nyhet också som jag såg redan i höstas när jag jobbade natt.. 
Häftigt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0