Onsdag

Ny morgon och idag är det verkligen ganska kallt ute -12 och jag har inte ens tänkt tanken att gå ut idag då över-10 klarar jag inte pga astman.. 
Skönt att komma ner i köket och det är varmt och skönt och sätta på kaffet och bara sätta sig till ro och dricka det och njuta av värmen inomhus..
Kolla klart på serien som jag kollar på och äta min frukost i lugn och ro..
Mannen jobbar och var tvungen upp och ut vid halv fem usch så kallt..
Idag känns det i kroppen att det är kallt ute..
Hade så ont i kroppen igår och den brukar känna av 1 dygn i förväg om det blir förändring..
Den hade rätt som vanligt😃😃
Nu i helgen ska alla fina ljusstakar upp då det är 1a advent och då får man åka till sina nära och kära och tända på gravarna också 😍
Är så fint på gravarna när det lyser och jag blir glad när jag får åka dit och veta att jag bryr mig även om det samtidigt känns väldigt tungt..
Ja snart är julen här med god mat och bara sätta sig och äta och ingen stress över huvud taget( gud så skönt) 
Mycket gott får man äta över jul ( inte för mycket då jag inte vill se ut som en julgris efteråt)🤣🤣😢😢
Tur man är smal i sig själv.. 
Det är fint med julen men det värsta är att man saknar ju dom man firade med..
Dom som alltid fanns och som man trivdes bäst med..
I natt drömde jag en dröm igen om samma som för härom dagen..
Men livet är ju så och kommer alltid att vara..
Synd om dom som måste ha sorg över julen..
Ha en bra dag..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0