Måndag

I natt har varit en hemsk natt..
La mig typ 9 igår kväll och vaknade vid halv 12 och kunde inte sova för denna kropp vill aldrig som jag vill..
Somnade om efter flera timmar och halv 7 gav jag upp och klev upp..
Har jobbat 4 nätter och nu börjar dom här djävla fötterna och krångla igen..
Dom gör så ont..
Så nu har jag tagit ett beslut efter mycket tänkande......
Det kommer säkert bli bra till slut och sen struntar jag i vad andra tycker..
Jag måste tänka på mig själv och på min hälsa i 1a hand..
Livet går inte bara ut på att jobba utan den går ut på att njuta av all ledighet man kan få..
Det är värt så mycket mer än slita ut sig och inte kunna göra nånting..
Livet har så mycket mer att ge än bara jobb..
Jag hoppas att mitt beslut blir rätt och bra..
Nu har jag precis ätit och vilar i soffan med min värmekudden ( såklart )
Det är tur att jag har den när kroppen värker och krånglar hela tiden..
Det är tur att jag har mina barn och barnbarn som kommer hit och hälsar på och är så gulliga..
Man vet vad man har❤😍
Nu längtar jag tills vi åker till Ullared så man får handla det som behövs..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0