Måndag

Ny dag och en ny vecka igen och den är fullbokad med jobb igen som vanligt..
På fredag blir det äntligen party och utgång med jobbarkompisarna och tacka av en som ska gå i pension så det ska bli jätte kul..
Helgen har varit bra men jag är ju så himla trött..
Gick av i fredags morse och sov ingenting fast jag sovit bara 4 timmar dagen före trots natt jobb.. 
Stack iväg på fredag natt till Ullared och sovit typ 10 timmar på 4 dygn ( självförvållat kan man tycka) men är man en viking så är man 🤣🤣😃😃
Hade jätte kul i alla fall och älskar att umgås med min tokiga döttrar och vi skrattade så vi höll på att dö🤣🤣🤣
Köpte sista julklapparna och lite kläder som egentligen inte fattades alls men just ( bara för att)....
Kom hem på kvällen och skulle kolla på tv på bron men jag somnade i soffan nästan på en gång🤣🤣🤣🤣
Kul för min man att umgås med mig (eller inte) men han är en mycket förstående man som tur är..
Inte alla som är det..
Igår kom han in och sa att han hade tvättat min bil också( bara sådär ) 👍👍
Så nu är den ren och fin igen..
Tills jag åkte till stan i detta skitväder.. 
Så bjöd han på ute mat igår😉😉
Han är så snäll och man behöver aldrig fråga om han gör nåt utan han ""bara""gör det och det är så skönt att en man kan förstå vad som ska göras..
Det är man inte precis bortskämd med förut inte..
Igår morse när jag vaknade var kaffet klart som vanligt 😉😉
På kvällen spelade jag bingo lotto med min man eftersom vi knappt träffats dom senaste veckorna..
Skönt att kunna ta det lugnt åtminstone 1 dag varje månad..
Börjar få ont i fötterna igen men när jag var till läkaren förra veckan skulle jag höra av mig om det blev så igen..
Kör på så länge jag orkar..
Nu har jag gått ur svenska kyrkan också eftersom dom river våra kyrkor och jag vill inte betala till nåt annat..
Då sparar jag lite skatt där också.. 
I dagens läge får man nog försöka spara på allt man kan..
Nu är det en nyare bil jag vill ha så få se vad det blir..
 Nu kommer snart min knäppa dotter och hälsar på🤣🤣🤣🤣
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0