Måndag

Nyss slutat jobbet och åker hem och tar mitt kaffe och kollar lite nyheter innan det är dax att sova..
Ledig i 1 dag nu och den ägnar jag såklart åt att vara i Falun hos min läkare och ta prover och sånt..
Min dotter skulle följa med mig dit så jag slapp åka ensam..
Hon är guld värd och den som förstår mig hur det är när man är sjuk och bara orkar typ jobba och sova för att få ihop allt..
Jag finns även för henne lika mycket när hon åker till Falun..
Man ska vara rädd om dom som finns och ställa upp på dom som alltid finns för en själv..
Idag har jag ännu en gång  insett att man inte får ha ett eget liv eller göra vad man vill..
Så ta vara på livet medans det finns..
Snart finns det inte längre..
Vi är här för att lära oss och om vi inte gör det kommer vi tillbaka i nästa liv och få lösa samma uppgift ännu en gång.
Vissa lär sig och vissa inte..
Mycket katastrofer och bränder överallt i världen nu och mord och elände..
Man ser mycket när man är ute på nätterna och undrar vart föräldrar finns och hur så unga människor kan få vara ute så sent..
I helgen är det kalas igen få se vad läkaren säger på Tisdag när jag ska dit..
Har ont i fötterna och händerna igen..
Aldrig får det vara bra..
Är så glad att jag har så fina barn som är hit och hälsar på med mina älskade barnbarn när jag inte mår bra..
Ni är guld värda ska ni veta..
Det finaste som finns är när ni kommer och hälsar på med mina små änglar..
Har precis haft besök..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0