Lördag

Dagen gryr och jag har nyss slutat jobbet och är på väg hem och få den där koppen med kaffe och nyheterna innan jag lägger mig för att sova..
1 natt kvar sen ledig några nätter..
Dagarna har dragit iväg och värken i kroppen är inge bra så jag tror att jag har både utrensningar och att vädret också påverkar min kropp..
Det kom snö härom dagen och mina sommardäck satt fortfarande på men tur att man har en man till bilmekaniker som är snabb och alla grejer som behövs så det tog 20 minuter så satt vinterdäcken på..
Det är så skönt att ha en i familjen som fixar bilen på en gång när det behövs och att man inte behöver vänta i veckor innan det händer nåt..
I Tisdags var mitt barnbarn Wilma hos oss hela dagen då hon vägrade vara på fritids och det gick jätte bra för hon är så otroligt tacksam och snäll jämt..
Sen har jag jobbat och legat i soffan och kollat på serier för att vila kroppen som min läkare har sagt att jag ska göra..
Har avverkat några serier nu så nu snart får man börja på nån ny..
Jobbat 3e natten och 1 kvar nu innan min ledighet som förstås är full av läkarbesök och provtagning som vanligt..
Ska iväg till Borlänge och köpa mig ett par stövlar som jag sett att jag vill ha innan dom tar Slut.. 
I Söndags var vi till Borlänge och firadre min svärdotter som har fyllt år..
Världens snällaste och mest omtänksamma svärdotter som man kan ha..
Såna svärdöttrar skulle alla ha då var man glad jämt..
Nu går nya Lisbeth Wallander filmen på bio så den ska vi passa på att gå på..
Tror den är kanon bra..
Idag är en sån där dag när jag fryser och inte mår så bra så det får bli soffan och vila kroppen..
Men måste in och fixa graven så den blir fin och får lysa fint..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0