Lördag

Dagen idag vaknade jag redan tidigt i ottan vid 6 och klev upp..
Då hade jag vridit och vänt på mig ett bra tag..
Men somnade som vanligt vid halv 9 igår kväll i soffan när vi skulle kolla på våran serie..
Har blivit så kvälls trött och morgon pigg men det är skönt att vara uppe i tid på morgonen..
Satt på kaffe och gav katterna sin frukost och satt mig själv till rätta i soffan och börja kolla om på serien som jag somnade ifrån igår..
Annars har jag rivit ur hela skafferiet och plockat om idag och igår städade jag mina garderober ( fast dom inte ens var stökiga) 
I natt hade jag ett varsel igen då jag tappade mina tänder i sömnen och det visar sig alltid när nån kommer gå bort..
Idag har mannen målat fönstren så dom ska bli vita för jag är så trött på furu..
Igår kom mannen hem med smörgåstårta så vi gottade oss riktigt framför tv-n..
Idag har det varit kallt ute ( men jag är ju en frys lort jämt) 
Hatar ju när det är kallt och längtar redan till sommaren med sol och värme.. 
Idag kom min son hem efter att ha varit i Riga ( jag är inte nå avundsjuk) 😃😃😃😃
Det är bra att dom roar sig när dom är unga och ser sig om i världen..
Dom är så duktiga och klara sig dom där två och dom ska verkligen ha en eloge..
Nu ska jag vila min onda kropp med värmekudden och filten..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0