Helg.

Ny dag och jag har precis gått av mina bokade resurs pass och det har gått relativt bra..
Ska bli så skönt att gå ner i tid nu och ha mina lång ledigheter efter varje pass och få vila kroppen lite extra..
Pengar är inte allt och har man så man klarar sig och lite till så är det lugnt😃😃
Nu har det varit lite mycket med allt och lite mer ska göras med huset och sånt..
Kaffe och lite frukost är gott nu och så laddar jag för Ullareds resan i natt..
Handla det som behövs inför vintern..
Igår insåg jag ännu en gång att människor roar sig på min bekostnad och är riktigt elaka..
Men själva kan dom inte se hur andra ser på dom och skrattar bakom ryggen på dom ( patetiskt)..
Men jag dög när man behövde hjälp och man ljög om precis allting.. 
Det är konstigt med en del att man duger när man behöver vägledning och hjälp men annars duger man fan inte konstigt nog och det är bara utnyttjande..
Man kanske ska sopa framför sin egen dörr innan man öppnar käften..
Skylla på andra är väl inte helt schysst om man hamnar i skit utan alla har väl för fan ett eget val.. 
Har man inte viljan och karaktären själv så är det så himla lätt att skylla på andra med det man hamnar i..
Jag som varit sjuk i halva mitt liv skulle väl om nån i så fall hamnat i både det ena och det andra men siddu det gjorde jag inte trots alla sjukdomar och trots all fysiskt och psykisk misshandel under många år och självmordstankar..
Man har alltid ett val själv hur man gör och kan inte skylla på nån annan..
Jag blir så djävla förbannad när man inte kan ta ett ansvar själv och då kanske man ska spärras in.. 
Valet ligger alltid på en själv.. 
Idioter finns det gott om det kan jag lova..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0