Helg igen

Ny morgon och hann jobba 1 natt innan sjukdomen small till igen som vanligt..
Lite kaffe och nyheter innan man får vila ännu mer.....
Dagarna och veckorna flaxar förbi fort som bara den och jag bara hänger med fast jag inte ens vet vilken dag det är😃😃
Jobbade trots att jag fått ett skov igen med förkylning och huvudvärk så det blir att vara hemma och vila igen och inte anstränga kroppen..
Trist att alltid vara sjuk och inte kunna göra nånting..
Ligga i sängen och kolla på serier och sova för det mesta när man knappt orkar vara uppe..
Fick ett trist besked igen att en har gått bort dock alldeles för tidigt i ålder..
Var rädda om varandra för vi vet inte ens om vi får uppleva morgon dagen utan vi kanske inte ens vaknar en dag..
Livet är så himla skört..
I samma veva kommet det födas ett litet nytt mirakel också så allt har nog en mening i alla fall..
Det ser vi fram emot..
Idag är det fredag och en till vecka har gått fort som bara den..
Ska försöka orka slå in alla julklappar som ska iväg också till alla barnbarnen..
Skulle ha gått ut ikväll också med dom bästa och roligaste men kan tyvärr inte då jag är fortfarande sjuk..
Tänk om man fick vara frisk åtminstone 1 månad i taget?
Allt har väl en mening antar jag så det är bara att ta det som det är..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0